Svět démonů: Sally Green

2. díl série Zloději dýmu
Počet stran: 344
Žánr: young adult, fantasy
Nakladatelství: Cooboo

Hodnocení: 60%

No sakra! Na druhý díl Zlodějů dýmu jsem se tak moc těšila! Už jen proto, že jednička patřila mezi mé TOP knihy roku 2019. A teda byla jsem zklamaná, a to hodně. Autorka zřejmě chytila nemoc druhých dílů, neuměla se s tím moc poprat a tak postavila celou knihu na romantice a udělala z toho telenovelu. Prooooč?!!



Tak bych nejprve začala něčím pozitivním. Čtivost byla asi stejně dobrá jako u Zlodějů dýmu, příběh hezky odsýpal a naštěstí se tím mé zklamání neprodlužovalo. Kniha obsahovala i celkem dobrý hlášky kolikrát, jakože fakt jo...jo ale taky dost sprostých slov. Někdy to sedlo, jak zadek na hrnec a někdy jsem si říkala, že tady jsem to úplně nepotřebovala.
Tash! Tentokrát to tady zachraňovala tahle holka. Její linka byla pecka od začátku do konce. Tady se totiž dělo všechno zajímavé. Tady jsme mohli zjistit mnohem víc informací o Světě démonů a o nich samotných. Kdyby byla v knize jen ona, tak tato knížka vyletí opět na nejvyšší příčky. Tash se tímto stává mou nejoblíbenější postavou spolu se Zaynem! Škoda, že jí tam bylo asi nejmíň no! :D A Zayna? Toho už vůbec! Mohli jsme se ho nabažit v první kapitole, a tím to zhaslo. Já sakra fakt doufám, že v tom třetím díle prostě bude už sakra pořádně!!

March se držel tak nějak uprostřed, i když pořád mi není úplně sympatický. Mohl to všechno udělat dřív, jenže to by nevzniklo drámo na konci, že...:D

Naopak z linky Catherine, která se spojila s Ambrosovou, a také z Edyona, jsem málem vrhla šavli. A ne jednou...Opravdu jsem několikrát vzteky zaklapla knihu, že to nedám prostě!
Edyon kvákal pořád dokola jedno sdělení, ale věčně v situacích, ve kterých se to absolutně nehodilo. Jeho naivita byla šílená. Ale pořád to nebylo tak děsný, co předváděl Ambrose.
Toho bych totiž hodila někam do jámy a úplně vyškrtla. Měl totiž nemalou tendenci se urážet, jak malej parchant, dělat si nároky na to, na co je vůbec neměl a div nevydírat Catherine (která mu to ale hezky žrala btw). Myslím si, že vůbec není v pozici, z které by si mohl takhle vyskakovat! Byl tak protivný!!

No a Catherine, ta to zazdila úplně. V prvním díle za mě byla nejlepší postavou, a táhla celou knihu! Dostali jsme totiž chytrou a rozumnou princeznu, která se situaci postavila čelem, obrátila ji ve svůj vlastní prospěch a ještě si zajistila lásku cizího lidu. Čekali jste tuhle Catherine i tady? Hahahahaha...
Catherine totiž uznala za vhodné, že když její postavení začalo viset na vlásku, tak si ho sama ještě přetrhne, protože jí nezajímá, co si myslí ostatní, ale rozhodla se poslouchat úchvatného sira Ambrose. Takže opět kniha, kde hlavní hrdinka vytratila mozek někde cestou, a začala se chovat jak praštěná pipina, protože se neovladatelně zakoukala!! (*FACEPALM*) Vždyť tohle už se objevuje v tolik knihách.

Tak a na závěr nesmím zapomenout zmínit chyby! Opět korektura selhala a opět jsem našla několik chyb! Vážně to teď Cooboo takhle bude s každou knihou a bude se dělat, že je vše ok?

Doporučuji: Těm, kteří od toho nemají extra velká očekávání, nevadí jim romantická linka skrz celý příběh a zajímá je, co se stane dál.

Komentáře

Oblíbené příspěvky