Moje ,,Harry Potter" sbírka

Jelikož zbožňuji Harryho Pottera, rozhodla jsem se napsat článek, ve kterém vyjmenuji všechny knihy, které vlastním a něco o nich. S Harrym jsem vyrostla od svých 8 let, kdy mi mamka koupila první čtyři díly ságy o mladém kouzelníkovi. Tehdy ještě nevěděla, jak moc mě série ovlivní.
Od té doby jsem sledovala všechny filmy pokaždé, když je dávali v televizi. Knihy jsem přečetla už třikrát. A musím říct, že pokaždé v nich najdu něco nového. Poté nastala pauza, kdy jsem skoro na nic neměla moc čas (střední škola). Každopádně po střední to u mě propuklo nanovo a mohu říct, že možná i dvakrát tolik. Až poté jsem začala sbírat i všechny ostatní knihy (a pořád nemám všechny :D ), a mnoho dalších blbinek s touto tématikou.
No tak jdeme na to. :)






Jako první musím zmínit základních 7 knih série. První čtyři díly jsem dostala v těch 8 letech, jak už jsem se zmiňovala. Proto vypadají tak, jak vypadají. Zbylé tři knihy jsem si vždy půjčovala v knihovně a pořídila jsem si je teprve asi před rokem. Nejraději z nich mám Fénixův řád. I když dost lidí tvrdí, že je zbytečně tlustý, a že se na tolik stranách skoro nic neděje, tak mě to nevadí. Mám ho ráda právě proto, že ukazuje ten všední život v Bradavicích. Po knihách sáhnu pokaždé, když nemám co číst, anebo když mám prostě chuť vrhnout se mezi kouzelníky do Bradavic. Myslím si, že sérii jsem si zamilovala proto, že jsem našla určitou podobnost mezi mnou a hlavním hrdinou Harrym. Pokud bych se měla zařadit do koleje, tak jsem na 100% Havraspár.



Další knihy, které vlastním jsou: Famfrpál v průběhu věků a Bajky Barda Beedleho. Jsou to dvě knihy ze tří, které jsou absolutně nezbytné pro správného potterheada. U té třetí, Fantastických zvířat a kde je najít, mě mrzí, že jsem s koupí příliš otálela. Mezitím se všude vyprodala, tak teď doufám, že udělají dotisk. Bajky jsem kupovala také před rokem. Jsou to vlastně pohádky, které se četly malým kouzelníkům. Příběhy jsou doplněny poznámkami Albuse Brumbála. Nečekejte nic extra, je to opravdu jen doplněk k hlavnímu příběhu. Famrpál jsem dostala letos k svátku. Je v něm popsaná historie vzniku famfrpálu, famfrpálové týmy, famfrpál po celém světě a další zajímavé věci týkajících se této hry. Mě však z těchto tří knih bavila asi nejméně. Přesto mi v knihovně nesmí chybět.


Mým nejnovějším přírůstkem do mé skromné HP knihovničky je kniha Harry Potter a filozofie. Nemám skoro nic, co bych o ní napsala, protože jsem jí ještě nečetla. Jsem na ní dost zvědavá, akorát mě trochu mrzí, že v ní nejsou rozebrány všechny díly. 


Moji sbírku doplňuje ilustrované vydání HP a kámen mudrců. Tu jsem dostala loni k Vánocům. Ilustrace jsou skvělé a určitě bych to doporučila třeba malým dětem. Pro potterheada další musthave. Tu jsem také ještě nečetla, ale ilustrace si prohlížím dost často. A jako úplně nakonec vlastním i Mudlovské omalovánky, což se moc za knihu nepočítá. Na odreagování jsou super. Škoda jen, že to už bohužel moc nestíhám. 



https://nemluvacti.blogspot.cz/p/knizni-serie.html

Komentáře

Okomentovat

Díky za každou Vaší reakci! ;)

Oblíbené příspěvky