Magisterium - Železná zkouška: H. Black, C. Clare

Počet stran: 312
Nakladatelství: Yoli
Žánr: fantasy, mládež

Hodnocení 3,5 *

Calum Hunt je jednoho dne pozván na zkoušky, u kterých musí propadnout. Jeho otec mu totiž tvrdí, že je mág a mágové jsou špatní a životu nebezpeční (celý jejich svět/komunita). A tak se ho Cal snaží poslechnout, ale jak to nakonec dopadne?



Tato kniha je taková odpočinková jednohubka. Díky tomu jsem si knihu s sebou vzala na tábor, o kterém jsem věděla, že nebudu mít čas na čtení. Kniha se četla příjemně a hlavně i rychle. Když jsem se poté vrátila a měla na knihu čas, měla jsem ji za den dočtenou.

Příběh je orientovaný řekla bych spíše pro mladší čtenáře, ale určitě neurazí ani moji věkovou kategorii. Líbilo se mi, že děj odsýpal a plynul. Nebylo to nic, co by se zasekávalo jako gramofonová deska. Cal mi byl sympatický a jako postavu jsem si ho oblíbila společně s dalšími dvěma učni u jejich mistra.
Oceňuji i nápad školy pro mágy uprostřed jeskyní, magii živlů a celkově celé propojení s přírodou.

Jediná výtka z mé strany je přílišná podobnost s Harrym Potterem. Viděla jsem tam jeho příběh opravdu až moc. Každá situace jako by byla vytažena a jen lehce přepsaná. Jediný rozdíl byl zvrat ke konci, který mi přišel dost krutý, ale na druhou stranu mě to přitáhlo zpět do děje. Díky tomu mě zajímá, jak to bude pokračovat dál. Kdybych totiž chtěla číst Harryho, tak si ho jednoduše přečtu.

Komentáře

Oblíbené příspěvky