World of Warcraft - Kruh nenávisti: Keith R. A. DeCandido

Počet stran: 242
Nakladatelství: Fantom Print
Žánr: Fantasy, Herní literatura

Hodnocení: 4,8 *


Tuto knihu mi poskytlo nakladatelství Fantom Print v rámci spolupráce. Moc děkuji za příležitost.

Thrall a Jaina Proudmoore vytvořili velmi nestabilní příměří mezi lidmi a orky. Jenže spousta z nich s tím vůbec nesouhlasí a panuje mezi těmito rasami nevraživost. Když se k tomu přidají i démoni, je válka na spadnutí, a Thrall s Jainou mají co dělat s Plamennou legií, o které si mysleli, že ji zničili.





Na tuto knížku jsem se hrozně těšila. Jelikož WoW hraji velmi ráda a baví mě. Tato fantasy hra má náročnější svět, a tím i příběh. Mě už pomalu začalo štvát, že tento příběh pomalu neznám a nechápu souvislosti.  Toto je tedy moje první knížka z tohoto světa (když nebudu počítat jeden komiks, který mi upřímně nedal vůbec nic).


A jsem spokojená, žádné zklamání se nekonalo. Příběh je napsaný velmi poutavě a zábavně. Vždycky když jsem se do knihy ponořila, tak mě hrozně zajímalo, co se bude dít dál. Jediné co, tak mi to čtení trvalo delší dobu, ale vůbec to neberu jako nějaké minus. Za prvé nevím, jestli to nebylo únavou, protože jsem zrovna měla unavený týden. Nebo bych to přičítala tomu, že to byla složitější fantasy, a ne jen další young adult.


Musím říct, že jsem teď napjatá jak kšandy, protože tam teď ty rasy jsou uskupené úplně jinak, než jak je to momentálně ve hře. Takže jsem brutálně zvědavá, co se tam sakra stane, že to všechno změní.
Jediná věc, co mě trochu odváděla od děje, jsou hvězdičky pod čarou. V Nikdynoci mi vůbec nevadily, ba naopak mě hrozně bavily, ale tady byly vlastně celkem nepodstatné, protože se za nimi ukrývaly překlady míst. Já ty místa znám v aj a úplně nepotřebuji vědět, že to znamená Divoká skála a podobně. :D


Co musím říct, je to, že díky této knížce mám zase o fous větší averzi k lidem. Protože přesně šlo vidět, kdo vyvolává rozepře, kdo není schopný tolerovat jiné ostatní rasy, i přesto, že jim nic extra nedělají. Ale prostě je to ork, tak je to agresivní podřadné zvíře a tečka. Takže prostě: FOR THE HORDE! :D


Doporučuji:  Hráčům WoW nebo těm, kdo by chtěl začít hrát, nebo všem kdo má rád fantasy a zajímá se o orky, trolly, elfy, gnomy, trpaslíky, nemrtvé a spoustu dalších ras kromě lidí.





Komentáře

Oblíbené příspěvky