To nejlepší v nás: Colleen Hoover

Počet stran: 288
Nakladatelství: Ikar
Žánr: New adult

Hodnocení: *****

Quinn přišla na nevěru svého přítele, a nebyla jediná. U jejich dveří totiž čekal i přítel té dívky, se kterou ji podváděl. No a co osud nechtěl tyto dva se dali dohromady. Příběh má dvě linky. Ta první je jakoby z minulosti, kde je vyprávěn jejich příběh, jak se poznali, dali dohormady, vzali se a tak dále.
Druhá linka se odehrává o sedm let později, kdy jejich manželství otřásá obrovská krize. A mají k tomu dost velký důvod, jelikož řeší zásadní problém.



Na začátku musím říct, že tato kniha ze mě emočně vyždímala každou kapku. Tento příběh mě opravdu zasáhl a přesvědčil, že Colleen má u mě ještě šanci, zvlášť když se jedná o New adult vycházející pod Ikarem. S tím také souvisí fakt, že probírané téma dle mého názoru mnohem více zasáhne lidi, kteří mají dlouhodobý vztah nebo s ním mají zkušenost, a také věkově 20+. Tím nechci vůbec říct, že mladší bez vztahu to nepochopí a není to pro ně, ale už jsem se i s touto zkušeností setkala.

Probírané téma jsem dopředu neznala, a musím říct, že tím více mě to v knize zasáhlo. Stránky jsem četla s otevřenou pusou a knihu přečetla za pouhých 24 hodin! Což se u mě stává velmi zřídka. Z minulosti jsem byla naprosto naměkko, protože je tam zobrazen takový ten dokonalý vztah, romantika a dojetí. Tady u těchto částí jsem si říkala: ,,Bože, ať tohle nekončí!". Naopak u současné části jsem valila oči z důlku, protože to bylo tak silné!!! Kde se vlastně popisuje, jak se jejich vztah pomalu rozpadá a jen tak s tím nic nejde udělat.

Postavy (těmi mám na mysli Quinn a )jsem chápala obě dvě. Každý na tom všem měl svou pravdu a každý to prožíval trochu jinak. Ale přesto to bylo tak brutálně reálné. Celou dobu jsem jim fandila a pořád doufala, že to snad dobře dopadne. Navíc bylo skvělé, že autorka v knize vyobrazila situačně okolí, tím myslím to, co se dělo okolo Quinn a , a jak to na ně oba působilo. To celé přikládalo polínko do kamen a vytvářelo dojem naprosté reálnosti knihy.

Konec byl totálně dojemný a ano obrečela jsem ho. Příští článek čekejte na téma: Jak brečet ve vlaku aniž by si toho kdokoliv všiml (:D). Celkově se mi líbil stejně jako vlastně celá kniha, které dávám plné hodnocení a pomyslnou nálepku jedné z nejlepších knih roku! A rozhodně za mě zatím nej kniha autorky.
Doporučuji: Všem, kteří mají rádi Colleen, romantické příběhy, které vám předají obrovské poselství a vážná témata.


Komentáře

Oblíbené příspěvky